Pitanje:
Kako se odjenuti za biciklizam 3 milje da biste radili na 40 ° F (3 ° C) i niže kako se ne biste znojili puno, ali i dalje se grijali
William Runyon
2014-10-11 09:39:37 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Vozim biciklom do posla. To je oko 3 milje. Živim u Minnesoti. Postaje hladno. Kad je oko 40 i ispod, skupim se, ali znojim se i vruće mi je pa izgubim sloj, a zatim se smrznem. Trebam li se nositi poput vjetrovke ili one ispod oklopa? Idem na posao i moje tijelo ne može znati da li se smrzava ili znoji.

Bok William. Vaše pitanje ima nekoliko odgovora, ali meni to nije jasno. Vozite se 5 km, na temperaturama od ~ 4,5 ° C i nižim. Ono što nije navedeno je koliko brzo vozite (to čini * veliku * razliku) i očekujete li da vozite po kiši ili snijegu. Očito se [klima Minnesote] (http://en.wikipedia.org/wiki/Climate_of_Minnesota) razlikuje ovisno o tome koliko ste blizu jezera, pa bi pomoglo znati gdje ste.
Putovao sam na posao po 10 kilometara u svakom smjeru (25 kad sam ujutro išao "prečicom"). Ovo na jugu MN (blizu Rochestera). Do 45-50 obično bih nosio majicu i kratke hlače. Ispod toga nataknuo bih trenirke i trenirku - lako se uklanjao (i gurnuo u prtljažnik) kad bih se zagrijao i trebao biti hladniji. Za temps ispod 30-ak imao sam vjetrovke i jaknu. Putovao bi na oko nulu. (Više ne putujem na posao nakon što sam promijenio posao i postalo je manje povoljno.)
Ovdje će nam pomoći malo terena. Za mene radim traperice, flanelsku košulju i lagane rukavice. Još uvijek mi je hladno kad odem, ali puno se penjem pa se na kraju ipak znojim. Dođem na nekoliko dobrih nizbrdica da se ohladim, ali opet se počnem penjati. Na putu kući premda je sve ovo potrebno da se ne smrznete na nizbrdici. Na 5 kilometara trebalo bi više vremena da se zaustavite i namjestite odjeću (osim raskopčavanja košulje) nego cijela vožnja.
Kao što su drugi rekli, rukavice su važne kad padnete ispod 40F. Započnite s običnim rukavicama za jahanje, zatim polipropilenskim "košuljicama za rukavice" ispod rukavica za jahanje kad temperature dosegnu 40, pa nešto poput laganih skijaških rukavica kada je temperatura ispod 15F ili tako nekako. (A u džepovima svake moje jakne imam par polipropilenskih obloga. Oni su jeftini, lagani, nevjerojatno topli za težinu i izuzetno su zgodni za upotrebu u mnogim situacijama.)
šest odgovori:
#1
+12
Batman
2014-10-11 16:08:59 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ovisi puno o vama. Živim u Illinoisu i izlazit ću u majici i kratkim hlačama u 40-ima za vožnju biciklom.

Ali ako želite dodatnu toplinu na oko 40F i 3 milje, rekao bih možda neke tanke rukavice (imam set rukavica za trčanje od hladnjaka u Underarmour-u koje su korisne za duže vožnje u 30-ima) i kapuljača - prve 2-3 minute možda će vam biti hladno, ali onda ćete se osjećati dobro. Ako utvrdite da vas kapuljača ostavlja hladnom tijekom cijele vožnje, možda dodajte vjetrobran s nekoliko ventilacijskih rupa.

Općenito, ne biste se trebali oblačiti dovoljno da biste se osjećali toplo kad sjednete na bicikl. Stvorit ćete malo dodatne topline, pa će vam u većini slučajeva prvih nekoliko minuta biti hladno zbog prave količine odjeće.

Skijaška jakna previše je u paketu za vožnju po vremenu od 40 stupnjeva (s obzirom na to da je vjerojatno pretjerana i za samo stajanje vani).

Bitna stvar o "ne oblači se tako da ti je toplo kad sjedneš na bicikl" je presudna. To je brzi put do pregrijavanja.
#2
+6
D.Salo
2014-10-11 20:32:33 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Otkrio sam da je pri toplim hladnim temperaturama poput 30s-40sF najvažnije držati ruke i uši toplim; ostatak mog tijela brine o sebi nakon nekoliko minuta jahanja. (Pretpostavljam da vaša uobičajena odjeća ne ostavlja otvorenu kožu osim ruku i glave / vrata. Ako to učini, dobro to prvo popravite.)

Imajte dobar par rukavica za zaustavljanje vjetra; eksperimentirajte s oblogama za rukavice ako rukavice nisu dovoljne. Flis traka za uši održava moje uši i čelo toplim i ne smeta mi na kacigi, ali ako to nije dovoljno ili vam se prigovara nos, isprobajte kapuljaču, kapu ili čarape.

Možete otkrijte da je sprečavanje vjetra da odvaja toplinu dovoljno za ostatak vašeg tijela, u tom slučaju će posao odraditi standardna kišna jakna ili najlonska zaštitna zaštitna oprema. Ako ne, pokušajte s kapuljačom ili ispod kišne jakne odjenite prsluk ili jaknu od flisa. (U osnovi je ovo vodootporna jakna s podstavom od flisa; Land's End nosi i takve.) vjetar od prikradanja podlaktice. Čarape za posadu ili duže čine isto za vaše gležnjeve i telad, a ako to ne učinite, biciklistička traka za lisice.

Održavanje toplih ruku mora biti, učinit će vam nelagodu i utječe na vaše reakcije. I ostatak ovog odgovora je dobar. Općenito ne trebam pokrivanje ušiju na ovoj temperaturi, ali trebam duge hlače (traperice), majicu s flanelom preko i rukavice (tanke kožne rukavice za vožnju). Previše se zagrijavam, ali to će uspjeti 300-400 stopa penjanja na 4 km. Ako kiša ipak padne, samo se pokisnem. Izlazim samo 30 minuta i penjem se na brdo.
Imam uši koje malo vire. ;) Okruglo oko niskih 40sF hladnih ušiju počinju mi ​​odvlačiti pažnju. YMMV!
#3
+3
Fred the Magic Wonder Dog
2014-10-13 07:57:19 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Otkrio sam da odjeća s "mekom školjkom" stvarno dobro djeluje u tom temperaturnom rasponu sve dok kiša ne pada. Mekane školjkaste tkanine su spoj svih zanata. Puno su prozračniji od vaše tipične najlonske ljuske, otporniji su na vjetar od mikroflisa, a s dobrim DWR-om prilično su dobri u odbijanju lagane kiše i snijega.

Moja omiljena tkanina ove vrste je Schoeller Dryskin, ali nekako je skupa. Polartec Powershell također prilično dobro funkcionira.

IMHO, želite izbjeći bilo što za što se tvrdi da je vodootporno / prozračno. Čak i najbolje verzije ovih vrsta tkanina nisu dovoljno prozračne za umjereno vježbanje. WB tkanine (tj. Goretex) imaju svoju upotrebu, ali su uvelike pretjerane.

#4
+1
Jaap Eldering
2014-10-11 15:13:54 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Moje putovanje na posao uvijek je bilo oko te udaljenosti, a kad temperature dosegnu oko točke smrzavanja, jednostavno nosim skijašku jaknu koja ima ventilacijske osovine ispod pazuha. Otvaranje ovih puno mi pomaže u znojenju i lako ih možete prilagoditi. Također vam mogu pomoći i tanke (npr. Trkaće) rukavice: one razbijaju hladan vjetar, ali omogućuju vam otkrivanje.

I na kraju, kao u toplom vremenu: ne žurite previše.

#5
+1
Vorac
2014-10-13 17:16:06 UTC
view on stackexchange narkive permalink

5 stupnjeva Celzijusa je prohladno, a glavni neprijatelj vjetar.

To su područja tijela koja stvaraju pretjeranu vrućinu:

  • torzo
  • glava
  • bedro

To su područja, koja su uglavnom pogođena vjetrom:

  • koljena
  • dlanovi
  • prednji dio tijela: grudi, vrat, lice

Nosio bih:

  • bez ruksaka
  • jastučići za koljena, tanke rukavice
  • vunena košulja s dugim rukavima
  • kaciga

Za hladnijeg vremena (ispod smrzavanja) bih dodati:

  • vjetrovka
  • zimske rukavice
  • skijaška maska ​​
  • duge hlače

Na temperaturama ispod -20C dodao bih:

  • skijašku jaknu; p
Na engleskom jeziku leš se obično odnosi na mrtvo tijelo. Hulahopke = noge?
Nekad ste mogli dobiti "košuljicu za kacigu", koja je bila lagani runo ili polipropropusni poklopac koji se uklapa u kacigu i pričvršćuje na kaiševe. Dobro je imati ispod 15F ili tako nekako. Tada ga nisam vidio kasno.
Još uvijek postoje - potražite kape lubanja ili ih možete pronaći ugrađene u određene kacige poput onih koje je izradio Bern.
Nešto poput [ovog] (http://www.dx.com/p/santic-c9006-outdoor-cycling-cs-nylon-spandex-face-mask-black-269343#.VDzCRBZY4Q0)? Treba zaštititi i grlo.
#6
  0
Neil
2014-10-31 10:43:56 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Kupio sam nekoliko gornjih i donjih donjih slojeva vunenih mješavina i par neoprenskih rukavica, sve od tvrtke Costco, koje me drže ugodno do 40 stupnjeva. Kako se temperatura smanjuje, eksperimentiram s dodavanjem slojeva. Na 34 stupnja nosio sam dva para dna osnovnog sloja, jedan na vrhu, plus vrlo tanku vjetrovku tvrtke REI, koja je djelovala vrlo dobro.

Putujem oko 10 milja u svakom smjeru.



Ova pitanja su automatski prevedena s engleskog jezika.Izvorni sadržaj dostupan je na stackexchange-u, što zahvaljujemo na cc by-sa 3.0 licenci pod kojom se distribuira.
Loading...